środa, 17 października 2012

październikowo

Życie sobie płynie spokojnie. Jak to jesienią.


Zapisałam się do osiedlowej biblioteki.
Oto mój zestaw na najbliższe wieczory.


A wczoraj był makaron z krewetkami. Pychota!



Składniki:
makaron ryżowy
opakowanie krewetek tygrysich
chińska mieszanka warzyw
sos sojowy ciemny
słodka papryka
sos słodko-kwaśny (ja użyłam Uncle Ben's)

Krewetki wymieszać z łyżką sosu sojowego i słodką papryką. Usmażyć na patelni na maśle (poddusić).
Na sosie z krewetek usmażyć warzywa. Doprawić do smaku curry lub przyprawą chińską (np. 5 smaków).
Makaron ryżowy ugotować wg przepisu. Wymieszać z warzywami i lekko podsmażyć.
Dodać krewetki. Podsmażyć wszystko razem.
Dodać pół słoika sosu słodko-kwaśnego (można cały w zależności od preferencji).
Wymieszać i podsmażyć.

1 komentarz:

  1. Cień wiatru czytałam. Polecam.
    Teraz zapraszam tu http://its-still-you.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń