środa, 10 października 2012

dynia

Kochanie, nie czekaj na mnie z obiadem, bo mam jeszcze spotkanie w biurze o 18-tej.
Czasem denerwuje mnie praca MM.

Na pocieszenie energetyczna zupa z dyni z grzankami posmarowanymi świeżym masełkiem.
A potem wieczór filmowy.

Składniki:
mała dynia
bulion
łyżeczka curry
łyżeczka słodkiej papryki
1/4 łyżeczki ostrej papryki
0,5 łyżeczki oregano
pieprz
troszkę imbiru

Dynię obrać, oczyścić i pokroić w kostkę.
Zalać bulionem i gotować do miękkości dyni.
Zmiksować blenderem i przyprawić.

2 komentarze:

  1. Wciąż nie mam odwagi, by spróbować pobawić się dynią :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie miałam. Robiłam i jadłam pierwszy raz :)
      Ale warto. Jest pyszna i nie licząc obierania (bo twarda jak cholera ;)) to szybko się ją robi.

      Usuń