czwartek, 16 sierpnia 2012

autostrada

Zimno. W powietrzu czuć jesień.
Wczorajszej nocy wtulałam się w ciepłe ciało MM i zakrywałam kołdrą po same uszy.
Z domu nie wychodzę bez swetra.

Ostatnie dni upłynęły nam pod znakiem wyjazdu do Gdańska.
Służbowo. Autostrada. A potem Fashion House i mrożona kawa.




Zakochaliśmy się w rybie w cieście francuskim...



Składniki:

  • filet z ulubionej ryby
  • 1 opakowanie ciasta francuskiego
  • opakowanie mrożonego szpinaku
  • czosnek
  • feta
Rybę przyprawiamy wedle uznania. Ciasto francuskie rozwijamy i dzielimy na pół. Szpinak rozmrażamy, odparowujemy, dodajemy czosnek i pokrojoną fetę. 
Na ciasto kładziemy rybę, następnie przykrywamy warstwą szpinaku z fetą. Otulamy ciastem.
Smarujemy rozbełtanym jajkiem.
Pieczemy 20-25 minut w temperaturze 220 stopni.
Smacznego!

* niedługo będę robić w innej wersji z pieczarkami i cebulką.

1 komentarz:

  1. A ja nie mam nic przeciwko jesieni. Czas zwalnia. Jest jakoś tak przytulnie. Lubię jesień. Zdecydowanie lubię :)

    Ostatnio w Lidlu kupiłam ciasto francuskie i myślę jak je wykorzystać :) Pomysł dobry, ale szpinak + feta to niekoniecznie dla mnie. Poczekam więc na wersję z pieczarkami :)

    OdpowiedzUsuń